Musik m.m

Ganska sliten trots att bara halva projektveckan gått. Men vissa låtar är så fantastiskt jävla roliga att spela att det inte spelar någon roll.. Gå och kolla på konserten imorrn eller på fredag (skit i lördagen, då är inte jag med!)

På lördag åker jag till Madrid med skolan. Chansen finns att det dyker upp heta bilder från resan, så håll ögonen öppna!

Förövrigt kan jag berätta att jag sedan en tid tillbaka finns på Youtube.com. Sök på "Star Spangled Banner" eller "Sunset XXX" (eller varför inte både och) så ska ni hitta den... Av nån anledning är den hårt osynkad (ljud/bild), men det går att titta på... Det är inget seriöst, jag bara såg solen gå ner genom fönstret och tänkte att man kunde spela in en trevlig liten video!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0