Roligt

Nu vill jag bara slå sönder något alltså. Det är väldigt sällan jag är riktigt arg på något, men nu har det gått för långt.

Två strömavbrott, krångel med servrar och världens segaste dator har gjort att det tagit två kvällar att  få ut ETT litet inlägg på den här sidan. Varför ska man egentligen fortsätta då? Jag vet inte...

Men annars är det mesta ganska härligt.. Es-projekt nästa vecka, Madrid med skolan veckan efter det och Ind.val-projekt veckan efter det. Och uppkörning veckan efter det.. känns bra! Imorrn är det spanska-prov, om inte Joelle glömt bort det, vilket jag hoppas och tror. Det har sina fördelar att ha en gravt förvirrad människa som lärare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0