Tre anledningar att inte blogga


1. Flight of the Conchords. En serie vars humor ibland känns lite väl tagen från brittiska The Office, men trots detta stundvis är hur rolig som helst. Och innehåller riktigt bra låtar. Som den här.

2. Spelet som gjort att mitt i våras inköpta GTA IV har blivit liggande i princip hela sommaren (med undantag för när salongsberusade kompisar tjatat om att få spela det och till slut fått sin vilja igenom). Det är bättre än alla de tolv senaste THPS-spelen tillsammans, och med tanke på hur mycket tid jag ägnat åt dom finns det risk att GTA IV blir liggande även över vintern.

Spelet EA Skate, videon The Truth.

Och med tanke på den enorma efterfrågan som kommer uppstå på fler videor av den här typen kan jag bara rekommendera bloggens läsare att kolla in uppföljaren The Lies.

Jag har nämnt tidigare hur urspårade och tråkiga  jag anser att de senare Tony Hawk-spelen är, och därför känns det så oerhört skönt att konstatera att det numera finns ett alternativ.  För första gången på fem år handlar ett skateboardspel om att åka skateboard. Inte om att riva hus, kasta räkor på folk och åka go-cart med spindelmannen och Bam Margera. Eller ännu värre, det här.

3. Till sist Danny Careyen bra trummis i ett bra band, som får en att ganska snabbt lämna datorn för trumsetet.


Jag försökte med det här inlägget förklara och ursäkta att jag inte ägnar bloggen särskilt mycket tid, men sanningen är att det tog en halv kväll att bara komma ända ner hit. Anledningen: alla jävla hyperlänkar. Glöm dom i fortsättningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0